O reprocesare interesanta

Am inceput sa reprocesez imagini vechi si desi am trecut deja de doua ori prin unele din pozele vechi, raman surprins sa vad cata informatie iese la lumina aplicand proceduri sau functii noi in procesarea imaginilor.

Asa s-a intamplat in seara asta cu nebuloasa Cap de Cal, reprocesata deja in 4 ianuarie, dar careia i-am aplicat pentru prima data functia de Deconvolutie din PixInsight, asa cum am vazut in tutorialul ASTA. Am aplicat prima data deconvolutia, pentru a scoate la iveala cele mai mici detalii care pot parea zgomot la prima vedere, dupa care am aplicat metoda de reducere a zgomotului folosind Multiscale Median Transforme (cum am aratat mai inainte, intr-un post anterior). O foarte usoara ajustare a Level in Photoshop si un pic de SHARP si MAGIC (reducerea marimii stelelor mai mari) in StarTools. Rezultatul este in poza de mai jos.

Cap de Cal median maxim_PI_PS_ST

Lasă un răspuns

