Un proiect frumos (III)

Ar fi trebuit sa fiu mai activ pe propriul meu blog insa viata e prea rapida si timpul avut la dispozitie nu-mi da voie. Am sa fac un extrem de mic rezumat al evolutiei lucrarilor de la observatorul lui CUBIX, folosindu-ma de imagini postate deja in alta parte.

Am inceput lucrul efectiv  in 6 noiembrie 2014, cu ocazia unui drum ce il aveam de facut la Constanta. A fost ocazia in care l-am cunoscut personal pe George, beneficiarul actiunii noastre, dar si pe Mihai Stancu, cel mai important sponsor (de pana acum) al proiectului. Am lucrat la observatorul lui George pana acum efectiv 8 zile, cu ajutor din partea a 3 oameni adusi de Mihai ca sa facem operatiunile grele, de betoane si cu ajutorul prietenilor mei constanteni – Liviu si Razvan. Cele 8 zile au insemnat 4 drumuri la George, in decurs de 10 luni. Nu am putut sa fac mai mult, distanta relativ mare si timpul meu foarte limitat impiedicandu-ma din pacate.

O istorie foarte detaliata a intregii desfasurari a evenimentelor se poate vedea aici, updatata pana la zi. Nu are rost sa reiau aici ce am postat inca odata in alta parte. Cei care vor sa vada ce am facut pana acum, pot vedea pe forumul romanesc de astronomie, mai exact aici –  FORUM UN PROIECT FRUMOS .

De jimao22 Publicat în ATM

Lasă un răspuns

