Add la poze recente

Zilele ce au trecut, am profitat de vremea relativ buna (o raritate anul trecut si pana acum si anul asta) si am mai facut cateva expuneri la Thor’s Helmet, 3 in Ha (pe langa cele existente) si 3 in OIII, toate la 1200 de secunde.

Am facut procesarile folosind aceeasi reteta – intai PixInsight, apoi usoare ajustari in StarTools si la final un mic review in Photoshop. Am inceput sa folosesc PixInsight tot mai mult si sa-i recunosc puternicele functii si frumoasele rezultate obtinute. Revenind la poza curenta, pentru un rezultat cu adevarat spectaculos as fi avut nevoie de semnal minim de 3-4 ori mai mult, iar ca timp de prelucrare – muuuult mai mult. Dar nu mai am rabdare sa o iau de la inceput si in ce priveste achizitiile, nu cred ca mai am ocazia sa fac ceva la acest obiect anul asta, asa ca probabil, pana una alta, asta e rezultatul finalo-intermendiar.

Thor_PI_ST2_PS2

Lasă un răspuns

