2 prezentari despre observatoare astronomice

La Lisa, in toamna, la sesiunea de referate care a avut loc, am prezentat impreuna cu Marian Achim, povestea observatoarelor noastre.

A mea a fost focusata pe constructia observatorului, pana la faza la care sa incep automatizarea lui:

http://www.columnatv.ro/tv/noi-si-cerul-07122013/

A lui Marian Achim a fost orientata catre expunerea partii de automatizare, el fiind dupa stiinta mea al doilea roman care a construit si care are in functiune un observator astronomic complet automatizat si comandat remote (primul fiind Ionut Anghel din Ploiesti).

http://www.columnatv.ro/tv/noi-si-cerul-19102013/

Filmele au fost facute de cei de la Columna TV din Targoviste si difuzate la emisiunea Noi si Cerul din 12 decembrie si respectiv 19 octombrie 2013. Ordinea in care au fost facute prezentarile la sesiune este cea in care le-am pus eu aici.

De jimao22 Publicat în ATM

Lasă un răspuns

