Automatizare observator – testul nr. 2,5 (ca sa nu se supere Marian)

Ieri si aseara am facut partea fizica pentru ce  am avut facut ca si soft acum cateva zile – in speta am facut o cutie cu relee ce se conecteaza la SELETEK si sunt actionate de acesta, relee ce vor actiona acoperisul si computerul fara ca eu sa fiu in observator. Schemele pentru legaturile electrice actuale si cele ce urmeaza sa le fac diseara sunt prezentate mai jos.

Image

Image

Image

Image

Am fost invitat sa particip la inceputul lui martie la o sesiune de comunicari organizata de Muzeul Vasile Parvan din Barlad (e a treia oara cand voi merge) si trebuie sa scriu un articol pentru revista Persus care apare odata cu acest eveniment. Anul trecut am scris ceva despre astronomie practica, ceva pentru incepatori – punerea in pol si echilibrarea unui telescop. Anul asta sunt in pana de idei su timpul zboara repede si trebuie sa fac ceva in acest sens. Ma gandesc inca la un subiect care sa nu fie greoi si sa fie suficient de interesant sa capteze interesul.

De jimao22 Publicat în ATM

Lasă un răspuns

